هتل های دبی
نوشته شده توسط : ادمین

هتل سه ستاره پانوراما گرند در بر دبی در خیابان خالید ابن ولید قرار دارد. این هتل 102 اتاق ارائه می دهد که اتاق ها مجهز به امکانات ماهواره، تلویزیون، مینی بار، سشوار، حمام مدرن و ... هستند. در رستوران این هتل هر روز صبحانه سرو می شود و انواع غذاهای متنوع بین المللی دیگر نیز در طول روز در این رستوران موجود می باشد. فاصله هتل تا مرکز نمایشگاه 7 دقیقه رانندگی و تا فرودگاه بین المللی دبی 10 دقیقه رانندگی و شاتل فرودگاه هم بنا به درخواست در اختیار مسافران تور دبی دی 94 قرار می گیرد.

آدرس: Khaleed Bin Waleed Road , Computer Street , Bur Dubai, Dubai, United Arab Emirates

امکانات هتل پانوراما گرند دبی

رستوران، وای فای (با هزینه)، روم سرویس، کرایه اتومبیل، سرویس شاتل(با هزینه)، ترانسفر فرودگاه(با هزینه)، پذیرش 24 ساعته، خدمات گردشگری، لاندری، واکس، اتاق جلسه، مرکز بیزنس، فکس، کپی، روزنامه، سیستم ایمنی، آسانسور، سیستم ایمنی، پارکینگ رایگان، وای فای رایگان، سیستم تهویه.

 

 

 

 

 

 

 

هتل 4 ستاره فور پونتس بای شرایتون شیخ زاید رواد در خیابان شیخ زاید قرار دارد. ایستگاه متروی امارات تاورز تا هتل 3 دقیقه پیاده روی فاصله دارد و مسافران تور دبی 94 به راحتی می توانند با مترو در شهر به رفت و آمد بپردازند.  این هتل 384 اتاق دارد که اتاق ها مجهز به امکانات پنجره های بزرگ، سیستم تهویه، تلویزیون، مینی بار و ... هستند. در طبقه 43 ام استخر وجود دارد که چشم انداز پانورامایی از ساحل جمیرا دارد. مهمانان می توانند در 5 رستوران واقع در این هتل منوهای متنوع غذایی را تجربه کنند. پارکینگ رایگان نیز در این هتل وجود دارد. فاصله هتل تا کنوانسیون بین المللی دبی و تا مرکز تجارت 1/6 کیلومتر است. همچنین فاصله هتل تا برج خلیفه 5 دقیقه رانندگی و تا فرودگاه بین المللی دبی کمتر از 14/5 کیلومتر است.

آدرس: Sheikh Zayed Road, Trade Center 1, Dubai, United Arab Emirates

امکانات هتل فور پونتس بای شرایتون شیخ زاید رواد دبی

استخر سر باز، باشگاه، ماساژ، روم سرویس، کرایه اتومبیل، ترانسفر فرودگاه(با هزینه)، پذیرش 24 ساعته، خدمات گردشگری، لاندری، خشکشویی، مرکز بیزنس، فکس، کپی، سیستم ایمنی، آسانسور، پارکینگ رایگان، وای فای رایگان

 

 

 

 

هتل فور پونتس بای شرایتون شیخ زاید رواد دبی

 

 هتل فور پونتس بای شرایتون شیخ زاید رواد دبی

 

هتل فور پونتس بای شرایتون شیخ زاید رواد دبی

 

هتل فور پونتس بای شرایتون شیخ زاید رواد دبی

 





:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل های دبی , بهترین هتل های دبی , هتل های ارزان دبی , هتل های مجلل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 93
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 23 آذر 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: